× תושבים וקהילה אירועים ופנאי צעירים ותעסוקה שירותים צרו קשר חיפוש חדשים בעיר? הצהרת נגישות
שירותים עירוניים
צרו קשר


    אירועי יום האישה
    חזור

    חגיגות יום האישה מגיעות בטירת כרמל
    טירת כרמל חוגגת את יום האישה הבינלאומי במגוון אירועים לאורך החודש, אתמול בערב צויין יום האישה במופע של אחת הנשים המצחיקות בסטנדאפ הישראלי :רותם אבוהב. המופע התקיים באשכול הפיס ,החל בדברי פתיחה של שוקי סקירה, חבר הנהלה בדירקטוריון המתנ"ס שברך על היוזמה ועל העשייה הכללית למען השוויון המגדרי בעיר, המשיך עם אירמה אלואשוילי יועצת לקידום מעמד האישה, מנהלת האגף לקשרי קהילה ולשכת ראש העיר שהצביעה על כך שיש עוד דרך לעבור כדי להמשיך יחד לשוויון המיוחל ובמקביל דיברה על ההזדמנות הנפלאה להביט לאחור על ההישגים הכבירים שכבר הושגו ולצפות אל עבר העתיד . את הברכות חתם ראש העיר אריה טל וסיפר שבשנים האחרונות אנחנו מובילים ומובילות בעירייה מהלכים מעמיקים, משמעותיים ורחבים להטמעת שוויון מגדרי, והזמין את כולם להצטרף לעשייה החברתית העירונית כדי ליצור יחד את השוויון בין נשים לגברים בכל תחומי החיים.
    המשתתפים נהנו מערב מהנה שכולו הומור, השחקנית, הקומיקאית סטנדאפיסטית, רותם אבוהב הכניסה את הצופים לחיים שלה בדרכה המרגשת והמצחיקה ושילבה סיטואציות מעולם הזוגיות, המשפחה, ההורות והחיים בכלל.
    הנכם מוזמנים להמשיך ולהתעדכן בשלל האירועים המתוכננים להתקיים ברחבי העיר לציון יום האישה הבינלאומי. המידע המלא אודות כלל הפעילויות העירוניות מופיע בפורטל האגף לקשרי קהילה. האירועים פתוחים לנשים וגברים כאחד.

    סירטון לכבוד יום האישה

    לצפיה בסירטון מההופעה של רותם אבוהב לחצו כאן

     




    כל הזכויות שמורות לעיריית טירת כרמל
    תשארו מעודכנים