× תושבים וקהילה אירועים ופנאי צעירים ותעסוקה שירותים צרו קשר חיפוש חדשים בעיר? הצהרת נגישות
שירותים עירוניים
צרו קשר


    קהילת אמני טירת כרמל
    חזור

    קהילה של אמנים יוצרים מגיל 18 ומעלה בתחומי האמנות הפלסטית (ציור, צילום, פיסול, עיצוב, וידאו ארט וכו') .
    לפרטים והצטרפות ניתן לפנות ליעל שורץ – רכזת יחד במתנ"ס או לשלוח הודעה לטלפון 050-8757898

     

    קהילת האומנים של טירת כרמל בסיור אומנות חווייתי

    העיר טירת כרמל התברכה במגוון קהילות שוקקות חיים אשר פעילותן מוסיפה צבע ונופך מיוחדים לחיי הקהילה בעיר הבוטיק המתפתחת. אחת הקהילות הייחודיות והצבעוניות, תרתי משמע, היא קהילת האומנים של טירת כרמל. בקהילה זו חברים וחברות יוצרים ויוצרות ממגוון תחומי האומנויות, כולל ציור, פיסול, עץ, מתכת, צילום ועוד. הקהילה הזו עובדת לפי חזון ותכנית עבודה שנתית המייצרת תמהיל ייחודי התורם תרומה חשובה הן לאומנים עצמם, הן לקהילה והן עבור חיזוק הדימוי העירוני. בכלל זאת חוברת הקהילה למיזמים בתחומי החינוך, הפנאי, הקהילה ועוד.

    הסיור החוויתי שהתקיים בשבוע האחרון נועד לעודד ולגרות את האומנים בקהילה להעשיר את פעילותם ואת הערך המוסף שהם יכולים לתת לקהילה. בכלל זאת נחשפו האומנים לגלריות עירוניות מיוחדות, שיתופי פעולה רב מגזריים ויוזמות ייחודיות לשיפור המרחב הציבורי.

    אחד האומנים: "אנו שמחים מאוד על ההכרה של עיריית טירת כרמל בחשיבותה של קהילת אומנים פעילה ויוצרת בעיר. אנו באים מאהבה לאומנות ולעיר ואנו רוצים מאוד להיות חלק מהנעשה בעיר. הסיור החווייתי שהתקיים ביום ב' קודם כל גיבש את החברים ולצד זאת העשיר מאוד את סל הרעיונות והיוזמות שאנו יכולים לקדם ולפתח בעיר".

    יעל שוורץ רכזת קהילת האומנים: "הרוח המיוחדת של טירת כרמל מרוויחה המון בזכות אימוץ וחיזוק קהילת האומנים. מדובר בקבוצה של אנשים יצירתיים, מוכשרים, יזמיים ובעיקר לוקל-פטריוטיים שביכולתם להשפיע באופן דרמטי על פני העיר והחברה בטירת כרמל. היעדים אותם הציבה הקבוצה הם שאפתניים אך ברי השגה והם נוגעים בתחומי החינוך, הפיתוח האישי ובעיקר בחיזוק דימויה של העיר. תודתנו נתונה כמובן למרכז הקהילתי, לאגף קשרי קהילה ולראש העיר אשר הרימו את הכפפה ועומדים לצד הקהילה החשובה הזאת".

    אריה טל, ראש העיר טירת כרמל: "קהילת האומנים של טירת כרמל מהווה מודל עירוני לאופן לפיו היינו רוצים לראות קהילות שונות פורחות בעיר. כוונתנו לתת לקהילות המגוונות את התנאים המיטביים להתגבש ולצמוח תוך שמירה על מערכת היחסים ההדוקה בין הקהילות לבין העיר. כבר ידענו בעבר ואנו למדים שוב ושוב שההון האנושי הייחודי של תושבי טירת כרמל הוא מפתח מרכזי לשיפור וגיוון איכות החיים בעיר. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לאומנים על נכונותם לפעול בשיתוף למען טירת כרמל".

    במסגרת הסיור ביקרו בגלריה של אמני פתח תקווה "הציפור

    הכחולה" ונפגשו עם יו"ר העמותה הציירת שרה רז.

    לאחר מכן ביקרו האמנים בתערוכה "מרחב אווירי" בגלריה לאמנות עכשווית ברמת השרון ופגשו את מנהלת הגלריה, אסנת אוליאל-לימור.

    קהילת אמני טירת כרמל מלווה ע"י אגף קשרי קהילה בהובלת אירמה אלואשוילי ומתנ"ס טירת כרמל.

    הרוח המיוחדת של טירת כרמל מרוויחה המון בזכות אימוץ וחיזוק קהילת האומנים. מדובר בקבוצה של אנשים יצירתיים, מוכשרים, יזמיים ובעיקר לוקל-פטריוטיים שביכולתם להשפיע באופן דרמטי על פני העיר והחברה בטירת כרמל. היעדים אותם הציבה הקבוצה הם שאפתניים אך ברי השגה והם נוגעים בתחומי החינוך, הפיתוח האישי ובעיקר בחיזוק דימויה של העיר. תודתנו נתונה כמובן למרכז הקהילתי, לאגף קשרי קהילה ולראש העיר אשר הרימו את הכפפה ועומדים לצד הקהילה החשובה הזאת".

    אריה טל ראש העיר: ״קהילת האמנים של טירת כרמל מהווה מודל עירוני לאופן לפיו היינו רוצים לראות קהילות שונות פורחות בעיר. כוונתנו לתת לקהילות המגוונות את התנאים המיטבים להתגבש ולצמוח תוך שמירה על מערכת היחסים ההדוקה בין הקהילות ובין העיר.

    כבר ידענו בעבר ואנו למדים שוב שההון האנושי הייחודי של תושבי טירת כרמל הוא מפתח מרכזי לשיפור וגיוון איכות חיים בעיר. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לאמנים על נכונתם לפעול בשיתוף למען טירת כרמל".

    העיר טירת כרמל התברכה במגוון קהילות שוקקות חיים אשר פעילותם מוסיפה צבע ונופך מיוחדים לחיי קהילה בעיר המתפתחת.

    אחת הקהילות הייחודיות והצבעוניות תרתי משמע היא קהילת האמנים של טירת כרמל.

    בקהילה זו חברים וחברות יוצרים ויוצרות ממגוון תחומי האמנויות כולל ציור, פיסול, עץ, מתכת, צילום ועוד.

    הקהילה עובדת לפי חזון ותוכנית עבודה שנתית המייצרת תמהיל ייחודי התורם תרומה חשובה אל האמנים עצמם הן לקהילה והן עבור חיזוק הדימוי העירוני. בכלל זאת חוברת הקהילה למיזמים בתחומי החינוך, פנאי הקהילה ועוד

    אירוח אומנים בטירת כרמל




    כל הזכויות שמורות לעיריית טירת כרמל
    תשארו מעודכנים